29. desember 2009

noe gjør at jeg gir meg selv skylden for dette, at det var JEG skulle gjort ting anderledes.

Med 569 tanker i hodet, og ingen aning om hvor du er akkurat nå, er det rart jeg er redd?

I går kveld skremte du livet ut av meg og gjorde meg alvorlig bekymret.
Jeg gråt og gråt og prøvde å slappe av men ingen ting hjalp, du sa at jeg ikke skulle være redd, men det hjalp jo ikke. ikke når du holder på på den måten.
Jeg sovnet med telefonen i hånden og tårevåte kinn,
du var mitt mareritt i natt og jeg tenkte de mest forferdelige ting.
Det første jeg gjorde når jeg stod opp var å ringe deg, men du svarte ikke.
Sånn gikk dagen, jeg ringte og ringte og etter 349 ganger svarte du.
Stemmen din var svak og det var jeg som stod for snakkingen, 

det slo meg aldri den tanken at det kunne være noe gale, tenkte bare at du var trøtt.
Orden som poppet opp på skjermen når jeg slo på pc'en når jeg kom hjem ser jeg hver gang jeg lukker øynene.
Og når du ikke tar telefonen når jeg ringer, faen så redd jeg blir.
Men likvell er det en stemme som sier inni meg hvor sterk du er og at ingenting kan knekke deg.
så da sier vi det sånn da, at du har det bra. eller hva?



Med 798 tanker i hodet mitt får jeg umulig sove i natt.

1 kommentar:

  1. Lately I've been hard to reach. I've been too long on my own. Everybody has a private world,
    Where they can be alone
    Are you calling me, are you trying to get through ?
    Are you reaching out for me, I'm reaching out for you

    SvarSlett