3. januar 2010

hei skole.

i morgen begynner skolen igjen og jeg gleder meg faktisk litt ..men jeg sitter likevell med 256 spørsmål i hodet. De går vel mye på det samme, hvordan blir det å se de to sammen, hvordan kommer jeg til å reagere på at de går hånd i hånd over skoleplassen? hva kommer jeg til å føle inni meg? vil det gjøre vondt? osv..

Hva morgen dagen bringer har jeg ingen anelse om, men det er jo nå jeg skal laste ned masse glad musikk, sette ett smil på munnen og i morgen når jeg går forbi dere skal jeg smile og si hei, så skal jeg gå videre som om alt var helt normalt. Jeg er helt sikker på at jeg kommer til å kjenne ett stikk inni meg,
men jeg kan vel ikke gjøre annet.

Dette er livet jeg lever i akkurat nå. Dette er sånn alt er. Dette er virkeligheten. Dette er det jeg ikke
kan gjemme meg vekk fra.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar