8. februar 2010

I dag lærte jeg noe av min bestevenn

nemmelig sjekketriks. Jeg ler og ler og ler. En venn av meg har vært på sjekkekurs og joda det hadde han nok godt av. Egentlig syns jeg sånne ting er utrolig morsomt så nå sitter jeg her å ler for meg selv. 
HER ER NOEN SJEKKETRIKS:  
* jeg har mistet telefonnummeret mitt, kan jeg få ditt? 
* hvis du var en tåre i øyet mitt, så ville jeg aldri gråte i frykt for å miste deg. 
* Visste du at det står Made in Heaven i nakken din? 
* har du alltid vært like pen eller har du øvd? 
* tok du meg på rompa? - nei har du lyst? 
* if I could rearrange the alphabet I’d put U and I together.  
* tror du på kjærlighet med første blikk, eller må jeg gå forbi deg igjen
* jeg er lett på tråden, er du ?
og helt til slutt :
* du har gjort meg så nervøs at jeg har glemt sjekketrikset mitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar