22. desember 2009

what can I do when I still love you

Det skjedde, det jeg egentlig alltid har visst skulle skje.
Jeg fikk det med meg, og bildene er forsatt i hodet mitt.
Ja, det gjør vondt.

What can I do

Det var jo ikke det at jeg ikke visste det skulle bli dere, for det er jo ikke no nytt. Men når det først skjer sårer det mer enn jeg hadde trodd, jeg klarte å gjemme alt vekk, holde alt inne, for deres skyld. Helt til i går, i går gjorde det bare vondt.

Where can I hide - from all of these feelings I keep inside

Jeg gir ikke dere skylden for at jeg har det sånn som jeg har det, jeg sier ikke at det er deres feil, for det er det jo ikke. Dere kan jo ikke noe for at alt ble sånn som det ble. Og jeg er jo enig i det alle sier, at jeg har stått i veien for dere lenge nok. så jeg skal ikke det mer. Jeg fikk ikke det sånn som jeg ønsket denne gangen, så nå kan jeg vel egentlig ikke annet enn å se på dere og ønske dere det beste, kan jeg vel?


It's dark as can be - and you'll never see

Om jeg trekker meg tilbake nå vet jeg at dere ikke vil forstå, for det gjør dere egentlig ikke. Dere er mine bestevenner, men vet dere egentlig hvordan jeg har det, hvordan jeg føler og hvor vanskelig dette er for MEG. Det er ikke det at jeg ikke syns at dere fortjener hverandre, for det gjør dere helt klart, men jeg da, fortjener ikke jeg noe.


just what it's like to feel..


Dere fortalte meg jeg aldri helt sannheten, trodde dere måtte lyve om hva dere følte for hverandre bare for å ikke såre meg. Vel, det såret enda mer. Å høre fra andre hva dere følte, var helt jævlig. Når jeg spurte var det unødvendig å lyge, bare sånn at dere vet det.

what it's like to feel unloved

Jeg vet ikke om du noen gang forstod deg helt på følelsene jeg hadde for deg, men de var noe stort, så nå vet du det. Men det var kanskje fordi det bare jeg som var dum nok til å tro at det vi hadde betydde noe, det var jo kanskje  bare noe jeg ønsket så mye at jeg trodde det vil bli noe. Jeg tok feil, du tok feil, vi tok alle feil, men på forskjellige måter. Det verste er kanskje det at jeg elsker deg like mye som jeg gjorde den gang og at jeg ikke kan noe for det.
Du skjønner : JEG ELSKER DEG,  virkelig. men det har jeg jo fortalt før, husker du?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar